Άγιος, Άγιος, Άγιος Κύριος Σαβαώθ· πλήρης ο ουρανός και η γη της Δόξης Σου. Ωσαννά εν τοις Υψίστοις· Ευλογημένος ο Ερχόμενος εν Ονόματι Κυρίου. (Άγιος, Άγιος, Άγιος είσαι Κύριε των Δυνάμεων· γεμάτος ο ουρανός και η γη από τη Δόξα Σου. Σώσε μας, Ύψιστε Θεέ· Ευλογημένος ο Ερχόμενος στο Όνομα Του Κυρίου).
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2019

"Τα 3 Έλατα" (μια Χριστουγεννιάτικη πνευματική ιστορία)


Κάποτε στην κορφή ενός ψηλού βουνού, φύτρωσαν 3 Έλατα.... Μεγάλωσαν πολύ γρήγορα και έγιναν ψηλά και λυγερά.... Όμως ήρθε ο χειμώνας... το χιόνι... το κρύο...

Ένα παγωμένο βράδυ, την βουή του ανέμου έσπαγε η συζήτηση των τριών Ελάτων....

Το πρώτο είπε.... «Αχ! κάνει πολύ κρύο... και τι δεν θα έδινα για να ήμουνα κάπου ζεστά αυτή την στιγμή... Εγώ γεννήθηκα για να ζω στα ζεστά»

Το δεύτερο το διέκοψε και είπε «κι εγώ θα ήθελα να ήμουν τώρα σε ένα ζεστό αλλά και πολύ πλούσιο σπίτι... Εγώ γεννήθηκα για να είμαι πλούσιο»

Το Τρίτο αφού άκουσε προσεκτικά τα αδέλφια του είπε... «Εμένα δεν με νοιάζουν ούτε τα πλούτη ούτε η ζεστασιά... το μόνο που θα ήθελα είναι να μεγαλώσω... να μεγαλώσω τόσο πολύ ώστε να φτάσω στον ουρανό για να είμαι πιο κοντά στο Θεό... βλέπετε αυτός μας γέννησε και του χρωστάμε ευγνωμοσύνη»

Την επόμενη μέρα ένας ξυλοκόπος ανέβηκε στο λόφο και έκοψε τα τρία Έλατα....

Το πρώτο το χρησιμοποίησε για να φτιάξει καυσόξυλα για το τζάκι του...
Με το δεύτερο έφτιαξε ένα πολυτελές έπιπλο για το σαλόνι ενός πλουσίου...
Με το τρίτο έφτιαξε μια φάτνη... μέσα σε αυτήν την φάτνη... γεννήθηκε ο μικρός Χριστός... Βλέπετε ήταν τα Χριστούγεννα και οι Ευχές πραγματοποιούνται.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αρχείο