Άγιος, Άγιος, Άγιος Κύριος Σαβαώθ· πλήρης ο ουρανός και η γη της Δόξης Σου. Ωσαννά εν τοις Υψίστοις· Ευλογημένος ο Ερχόμενος εν Ονόματι Κυρίου. (Άγιος, Άγιος, Άγιος είσαι Κύριε των Δυνάμεων· γεμάτος ο ουρανός και η γη από τη Δόξα Σου. Σώσε μας, Ύψιστε Θεέ· Ευλογημένος ο Ερχόμενος στο Όνομα Του Κυρίου).
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Αναζητώντας τον Χριστό

Αναζήτησα το Χριστό στα πλουσιόσπιτα. Απουσίαζε. Ήταν εκεί μονάχα μια εικόνα Του –αντίκα- κρεμασμένη σ’ έναν ψυχρό τοίχο.

Τον αναζήτησα στις φτωχογειτονιές. Συνάντησα προβλήματα κι εξαθλίωση.

Τον αναζήτησα στους «μελανοχίτωνες» κληρικούς, ανάμεσα στους εκκλησιαζόμενους… Είδα πως ήταν κι αυτοί ντυμένοι με την καθημερινότητα και τη μικρότητα.

Τον αναζήτησα στους αλιβάνιστους, μα βρώμαγαν αλκοόλ, ναρκωτικά, σεξ και μπίζνες.

Τον αναζήτησα στη φύση. Δεν τον βρήκα ούτε εκεί! Θάμπωσαν τα μάτια μου από τη ρύπανση.

Τον αναζήτησα στις θρησκείες, στις παραθρησκείες, στις οργανώσεις. Διαπίστωσα πως ή Τον αρνούνται ή εκμεταλλεύονται το όνομά Του ή νοθεύουν τον λόγο Του.

Τον αναζήτησα στα αθώα –όπως νόμιζα- παιδικά μάτια. Ήταν όμως κι αυτά πονηρά κι άγρια. Είχαν επηρεαστεί από τα σήριαλ της τηλεόρασης κι από τα εξωπραγματικά ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Τον αναζήτησα στον ...
εαυτό μου. Πλανήθηκα. Ούτε σε μένα Τον βρήκα. Αντάμωσα τις πτώσεις μου, τις αμαρτίες μου και τα λάθη μου, τις ανυπακουές μου!

Απεγνωσμένα φώναξα: «Πού είσαι Κύριε; Σε ψάχνω. Σ’ αναζητώ».

Κι άκουσα τη φωνή Του: «Δεν μ’ αναγνώρισες! Σε είδα που μ’ έψαχνες.

Ήμουν ο κληρικός που συνάντησες και που προσπέρασες γεμάτος προκατάληψη, επηρεασμένος από του κόσμου τις ψευδολογίες.

Ήμουν ο κεφαλαιοκράτης που θεώρησες πως είναι απ’ τους «κατέχοντες», ενώ ποτέ του δεν πίστεψε πως κατέχει όσα ο ιδρώτας του κι ο Θεός τού χάρισαν.

Ήμουν ο ανώνυμος πιστός, ο «ελάχιστος», που αθόρυβα βημάτιζε στο δρόμο που εγώ έχω χαράξει.

Ήμουν ο καμένος θάμνος που ξανά βλάστησε μετά τον εμπρησμό, χαρίζοντας στον κόσμο την ελπίδα.

Ήμουν στο εξομολογητήριο που για άλλη μια φορά απέφυγες.

Είμαι στο Άγιο Δισκοπότηρο, σε κάθε Θεία Λειτουργία, κι από εκεί προσφέρομαι σ’ όσους με μεταλαμβάνουν.

Είμαι στη Μία, Αγία, Καθολική κι Αποστολική Εκκλησία, στην Ορθοδοξία που κι εσύ ανήκεις».

Χαρούμενος έτρεξα για να Τον συναντήσω, συνειδητά να Τον γνωρίσω και να Τον γευθώ.

π. Αθανάσιος Γιουσμάς

http://www.xristianos.net/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αρχείο