Άγιος, Άγιος, Άγιος Κύριος Σαβαώθ· πλήρης ο ουρανός και η γη της Δόξης Σου. Ωσαννά εν τοις Υψίστοις· Ευλογημένος ο Ερχόμενος εν Ονόματι Κυρίου. (Άγιος, Άγιος, Άγιος είσαι Κύριε των Δυνάμεων· γεμάτος ο ουρανός και η γη από τη Δόξα Σου. Σώσε μας, Ύψιστε Θεέ· Ευλογημένος ο Ερχόμενος στο Όνομα Του Κυρίου).
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019

"Δεν ξέρω αν θα το πιστέψεις πατέρα. Να, μου έλειψε το ότι ..."


Αυτό μου έλειψε …


Ένα 20χρονο αγόρι σπούδαζε στο εξωτερικό και ήρθε το πρώτο καλοκαίρι για διακοπές πίσω στην Ελλάδα. Όταν λοιπόν αντάμωσε ολόκληρη η οικογένεια τον ρώτησε ο πατέρας του:

Τι σου έλειψε παιδί μου όλο αυτό τον χρόνο που ήσουν μακριά; Και ενώ περίμενε να ακούσει το φαγητό της μάνας, ή τα ταβερνάκια που πήγαινα με τα φιλαράκια μου, ή η ποδοσφαιρική μου ομάδα τον άκουσε να λέει χαμηλόφωνα:

Δεν ξέρω αν θα το πιστέψεις πατέρα. Να …μου έλειψε το ότι δεν ερχόταν πια η μάνα το βράδυ να με σταυρώσει, όπως τότε που νόμιζε ότι με είχε πάρει πια ο ύπνος, για … να μην της γκρινιάξω.

Εγώ να ξέρεις, έκανα τάχα πως κοιμόμουνα, αλλά στην πραγματικότητα την περίμενα. Αυτό μου έλειψε.

(Μ. Σπυροπούλου: «5η εντολή» σ. 84-85)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αρχείο