Άγιος, Άγιος, Άγιος Κύριος Σαβαώθ· πλήρης ο ουρανός και η γη της Δόξης Σου. Ωσαννά εν τοις Υψίστοις· Ευλογημένος ο Ερχόμενος εν Ονόματι Κυρίου. (Άγιος, Άγιος, Άγιος είσαι Κύριε των Δυνάμεων· γεμάτος ο ουρανός και η γη από τη Δόξα Σου. Σώσε μας, Ύψιστε Θεέ· Ευλογημένος ο Ερχόμενος στο Όνομα Του Κυρίου).
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Προσευχή του κατατρεγμένου από τους ανθρώπους

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, Κύριε και Θεέ μου, για όλα όσα έπαθα. Σε ευχαριστώ για όλες τις θλίψεις και τις δοκιμασίες πού με βρήκαν, με δική Σου παραχώρηση, για την κάθαρση μου από τους μολυσμούς των αμαρτημάτων, για τη θεραπεία της ψυχής και του σώματος μου από τις πληγές της αμαρ­τίας.

Ελέησε και σώσε, Κύριε, τα όργανα εκείνα πού χρησιμοποίησες για τη θεραπεία μου, τούς ανθρώπους εκεί­νους πού με έβλαψαν. Ευλόγησε τους και σ' ετούτη και στην άλλη ζωή. Για όλα όσα μου έκαναν, θεώρησε τους ευεργέτες μου. Ετοίμασε τους, από τούς αιώνιους θη­σαυρούς Σου, πλούσιες αμοιβές.

Τί Σου πρόσφερα; Ποιες θυσίες ευάρεστες σ' Εσένα; Αμαρτίες μόνο Σου πρόσφερα, παραβάσεις μόνο των θείων εντολών Σου. Συγχώρεσε με, Κύριε, συγχώρεσε με, τον ένοχο απέναντι Σου και απέναντι στους ανθρώπους. Συγχώρεσε με, τον ασυγχώρητο. Κάνε με να βεβαιωθώ και ειλικρινά να συναισθανθώ πώς είμαι αμαρτωλός. Κάνε με να απορρίψω τις πονηρές δικαιολογίες. Χάρισε μου με­τάνοια. Χάρισε μου καρδιακή συντριβή. Χάρισε μου πρα­ότητα και ταπείνωση. Χάρισε μου αγάπη προς τον πλη­σίον, αγάπη άμεμπτη, αγάπη όμοια προς όλους, τόσο εκείνους πού με παρηγορούν όσο κι εκείνους πού με προσβάλλουν. Χάρισε μου υπομονή σ' όλες τις θλίψεις μου. Νέκρωσε με για τον κόσμο. Πάρε μου την αμαρτω­λή βούληση και φύτεψε στην καρδιά μου τη δική Σου αγία βούληση, για να οδηγούμαι απ' αυτήν και στα έργα και στα λόγια και στις σκέψεις και στα αισθήματα μου.

Σ' Εσένα ανήκει ή δόξα για όλα, μόνο σ' Εσένα ανήκει ή δόξα. Τα μοναδικά αγαθά πού έχω, είναι ή ντροπή τού προσώπου μου και ή σιωπή των χειλιών μου. Καθώς στέκομαι μπροστά στο φοβερό Κριτήριο Σου με τη φτω­χική προσευχή μου, δεν βρίσκω στον εαυτό μου ούτε μια καλή πράξη, ούτε μιαν αρετή. Από παντού με ζώνει το αναρίθμητο πλήθος των αμαρτιών μου σαν σύννεφο πυ­κνό, σαν καταχνιά. Μια μόνο παρηγοριά έχει ή ψυχή μου: την ελπίδα στην άπειρη ευσπλαχνία και αγαθότητα Σου. Αμήν.

Έργα Αγίου Ιγνατίου Μπριαντσανίνωφ

http://auxisatetaseuxas.blogspot.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Αρχείο